påskpresenter



Heysan, igår så vaknade jag hos emma då vi åt lunch innan jag gick hem. Hade gjort ett påskägg till mamma och ett till pappa för jag är en så snel dotter. Sedan tror jag inte att jag gjorde något på dagen utan åkte till farmor och farfar vid halv 6 för att äta påskmiddag. Helt otroligt gott ! Sedan målade vi påskteckginar som vi alltid gjort, och sedan umgikkcs vi lite, fick iphone hörlurarna av farmor och farfar :) jag åkte hem lite tidigare då jag mötte upp emma johanna och frida innan vi gick till johanna för att bada badtunna. Så jävla skönt, men jag mådde as illa efteråt då jag höll på att spy och svimma. DAH!

Här är saker som jag fått av mamma och pappa i påskägget :) en långkjol, godis, en poncho som jag tänker använda som filt och en lång kofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0